här sitter jag

en lördag och är jättelat. Funderar på att ringa Cattap för att hänga lite. Har ätit massor av choklad och smält i mig några bullar så livet känns allmänt gott just nu faktiskt. Man får äta sånt när man varit så aktiv som jag varit idag. har först gått på core och fått lite ont i musklerna och sen så har jag åkt skidor. Var sjukligt jobbigt och kallt, ville dö men överlevde ändå. Köpte inga nya pjäxor för pappa lånade ut sina specialskidor. Han förklarade innan att de var som skidornas formel 1 och det lät ju bra i mina öron. Jag gav dom tyvärr inte rättvisa...
Har köpt turkos-målarfärg också så nu ska jag måla om min bokhylla vilket säkert bli suuuuuperkul att göra. Förresten läser jag en sjukt bra bok också så jag har inte tid att gå ut och roa mig även om det är lördag, det hör ni ju! Ska börja med bokhyllan nu så var spända!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback