Can I sell my eggs?

Imorse var jag på statsbiblioteket för att låna en bok som jag behöver till svenskan. Gillar verkligen bibliotek. Kan gå runt i evigheter och titta på alla spännande böcker. Skulle kunna sitta hela dagar och läsa också för den delen. I ett annex har dom ju även tidningar vilket är trevligt, hann läsa typ alla nya tidningar. I Amelia var det nåt reportage om nåt par som donerade sperma (han) och ägg (hon). Skulle ju kännas jätteweird att mina ungar vandrade runt på jorden utan att jag visste vilka de var. Men om nån vill köpa äggen är det ju en annan sak... Ring min assistent vid intresse: 0707860440
Kan även tänka mig att sälja min vän Crille lådmans sperma, eller mer förmedla den. Pekar helt enkelt ut var han bor och hjälper till med lämpligt ställe att ligga i bakhåll men sen får man våldta själv.

Funderar förresten på om mina ägg vill mig något, råkade nämligen se att dom säljer muminkläder på Lindex. För barn alltså. Tyvärr. Gud försöker lura mig i en fälla med hjälp av Lilla My. FEGT och det kommer inte funka. Men är svag för mumintrollen. Kanske kan banta sig i strl 122??

Btw har Micke* fått en ny svans som ni kan se. Tappade hans svans gbg 07 när Sarre, Mallan, Jo, Mannica, Spoon m.flera var nere på horse show :) Var så ivrig eftersom Casa skulle ha efterfest på sitt hotellrum så Mickes svans försvann på vägen. Och inte blev det nån efterfest heller.. Bara för en av mina vänner ;) (läs Sassa)

Kramisbananis från Tvättbjörnen

*För den som inte vet är Micke min rävmössa. Ni vet filmen Micke och Molle?? Ja det är den Micke min mössa är gjord av. Eller på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback