Världens sämsta människa med en framtid som en arbetslös tjockis!

Kommer antagligen vara fattig också :( buhuhuhuhuhu.

Nä nu ljög jag nog lite för är det något som är ljust så är det Lo Engboms framtid!
Men just nu har jag ett svårt arbete i svenskan som jag bara inte kommer igång med. Har suttit och typ försökt hela dan. Missade min enda lektion jag hade idag, företagsekonomiB för klockan gick fel.. Usch så tråkigt! Gick istället på en liten promenix med TobbeK och sen spanade jag in deras ombyggnationer. Tobbe hade mycket att berätta för mig vilket alltid är underhållande. Han sa även en annan sak till mig som jag ska bära med mig hela livet. Det var typ lite av ett livsråd kan man säga. Men kommer hålla det inom mig :)
Är sugen på en öl faktiskt. Skulle kunna ta en för öl-motståndaren nr 1 (mamma) är borta. Hon har skaffat jobb utomlands. Låter ju väldigt exotiskt och spännande men det är på Åland och där är vi ju ofta ändå så mer spännande än så blir det inte. Fast hon har intervjuvats av massa tidningar och radio och sånt idag så lite spänd är jag på om det kommer stå nåt om mig :):):) Tänk att få nämnas i Åländsk tidning! Stort, väldigt STORT!

Nej nu funderar jag allvarligt på att kapitulera och typ bestämma mig för att börja jobba hos farsan eller nåt. Fast livet har ju så mycket mer att erbjuda så jag ska nog kika runt lite mer först.
Måste träna nu för min rumpa är så mjuk och sladdrig.
Kjambanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback