torsdag och jag vill ha värme!

Har en jättejobbig svenskuppgift att göra klart tills ikväll. Känner mig inte riktigt nöjd över det om man säger så. Vet inte ens om jag kommer hinna träna idag... Men har i allafall bestämt mig för att ta tjuren vid hornen och köra på hårt nu under dagen! Har satt upp ett litet belöningssystem som fungerar så här va att om jag pluggar intensivt till klockan tolv får jag då ta en paus och gå en promenad :) Till typ Ica kanske. Om jag dessutom gjort jobbet bra får jag köpa halloumiost *lycka* Sen får jag gå hem och äta den. Om jag sen fortsätter att plugga jätteduktigt och bara har rätt så lite kvar att göra sen så får jag åka och träna klockan fyra. Ser verkligen framemot den här dagen :):)


Två saker jag längtar efter alltså, en varm strand och cheesecake.
Har ett väldigt stort och ohälsosamt beroende av cheesecake. Det bara dök upp liksom..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback