hojhoj

Lördagskvällen var väldigt fin tycker jag. Vi körde lite frågesport om världens huvudstäder, är förövrigt rätt bra på det, och sen körde vi rysk roulette med iphonen. Det var kul men jag blev skjuten typ hela tiden.
BTW så vill jag ta upp två saker som är väldigt typiska för J.Hedman:
Svara Washington på frågan "vad heter united kingdoms huvudstad?"
Önska sin flickvän Glad alla hjärtansdag på fel dag (lördag).
Vi drog i allafall till Tegel sen. Crille var inte jätteglad. Var rätt lite folk men tycker att vårt gang med fem pers var ett VÄLDIGT bra gang <3 Sen så kom även Adde, Ludde, Tessan och Ellie och det livade helt klart upp stämmningen. Träffade min författarvän också, minns ej namn, men han brukar skriva böcker och det gör ju jag med så vi brukar snacka lite. Inom yrket liksom.. Han brukar även ha med sig små utdrag ur sin bok som han ger mig. Tror att boken är en erotisk-berättelse utspelad på typ stenåldern. Skrämmande i allafall!!!
Sen hörrni var det äntligen dags för dagen med stort D:


Tyvärr fick vi ställa in alla hjärtansdag för Nise tål inte sprit och låg på golvet och kved slash spydde. Sen ville jag också spy, försökte titta på ridning men sov bort mitt dåliga mående. Alkohol gör inte bara bra saker med en tydligen..

Åt i allafall lite av min kaka (god):



Måste plugga nu men helst vill jag döööö. Ska på matte idag vilket är kul men sen så är det företagsekonomi i typ fyra timmar. Vill ej!!! Fast en dam som också går på matten och ekonomin vill luncha med mig i tibble. hehehe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback