torsdag mitt i veckan

Idag har jag en nästan ledig dag. Har bara en enda lektion som jag ska gå på vid halv ett. Fast egentligen vill jag inte för jag vill tusen gånger hellre träffa Tashen och Jobe och äta pizza med dom. Måste spana in hur brun Jossan är också. Men borde vara duktig och gå på företagsekonomin. Ska plugga svenska resten av dagen och sen tänkte jag hinna med ett lite work out på gymmet. Kände nästan lite vår i luften igår så beach 2lax10 närmar sig!! Längtar sjukt mycket efter vår nu!!!! Ta fram min cykel och bajka runt lite och så ska jag gå ut i skogen och bara titta på den bara marken och vara lycklig och höra fåglarna kvittra och så kommer solen värma lite härligt i ansiktet.

Vårpromenad våren 2009 efter en the manks-spelning (morronen efter alltså). Söp tyvärr bort min nya mobil.. Betalar fortfarande av på den och ska göra det till April 2011 *Lycka*


p
eople nu ska jag nog börja plugga! Önskar jag vore ledig imorrn men jag ska jobba. Fast då tjänar jag ju pengar i allafall :)

BTw är det gbg-horseshow i helgen och jag ska inte gå.. Typ första året på länge och det känns bra :) Fast det hade kunnat vara lite kul med en road trip till gbg. Har ljuva minnen därifrån. Förra året följde Dempa, Bj och alex med så det var lite otippat men SJUKT ROLIGT!! love you guys, kb-gänget äger <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback