suck pust stön

Gud det är så jobbigt att jobba heltid!!! Hade värsta huvudvärken igår när jag slutade och insåg ännu en gång att jag aldrig kommer jobba med kids sen när jag är vuxen. Fast det är rätt kul nu :) Gick i allafall på spinning sen, träffade Maggan där och blev glad :) Dom har en sån där brevlåda där man ska lämna in synpunkter och sånt angående gymmet. Började med att jag skrev en lapp att alla instruktörer här är såååå snygga. Ville sprida lite glädje liksom. Igår roade jag mig lite mer, tycker nämligen sånt här kan vara väldigt kul.

Hej! Önskar att ni hade en stark doftspray på toan så att jag kan spraya när jag gått på toa. Lämnar nämligen en väldigt stark och intensiv avföringsdoft efter mig, tyvärr. /Gudrun

Ser gärna att ni har "låne" tamponger och bindor på toan ifall man skulle hamna i en lingonsituation :) Blir så mycket blod på alla maskiner annars...

Gud jag är sååå tråkig alltså men this is babylo liksom. Om Mallan varit med hade vi massproducerat roliga önskemålslappar! Hoppas i allafall att dom på gymmet får en lite roligare arbetsdag.
Jag ska precis inleda min roliga arbetsdag. Gick förresten och la mig kl 9 igår och ändå är jag trött!!! Heltidsjobb går nog bort..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback