semeldagen!

Gillar inte semlor särskilt mycket men det är väl kul ändå på nåt sätt antar jag.
Skulle förresten kunna tänkt mig att heta Semla. Låter så himla gulligt och påminner lite om att heta Humla. Undrar om Mullans mamma fortfarande läser min blogg?? Minns fortfarande när hon skrev att jag borde få ett eget tv-program :) Hon var/är min favoritläsare <3
Funderar på om Mullan är lite kär? Måste tipsa henne om att man kan köpa 3 t-shirtar för 99 till sin pojkvän på Stadium. Förresten funderar jag på att köpa en guldfisk eller en hamster till Mallan i födelsedagspresse. Vet att hon älskar guldfiskar i allafall.
Har ett VIKTIGT matteprov imorgon och jag har faktiskt pluggat väldigt duktigt. Mest bara för att när jag sätter mig och ska plugga väljer jag alltid matte för det är roligast. Ligger tyvärr efter i rätt mycket annat men orkar ej bry mig just nu. Ska jobba nu på eftermiddan och på Fredag ska jag jobba hela dagen i Väsby <3 Längtar sjukt mycket faktiskt!!!
Bastade med en stor kvinna från Finland igår. Såg alltså henne helt naken. oooooooooohhhh

Gillar förresten att dom spelar Calle K så mycket på radion nu!!

Har huvudvärk / Lo

Kommentarer
Postat av: mullan

Lo, om jag för över pengar, kan du posta t-shirtarna i så fall?

2010-02-18 @ 01:45:57
Postat av: Anonym

vilka himla t-shirts? förvirrad

2010-02-18 @ 09:39:02
Postat av: mullan

men de på stadium kvinna. tror han blir glad.

2010-02-22 @ 08:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback