ojojojojoj

Idag har jag ännu mer träningsvärk. Kan knappt klä på mig :( Tycker nästan lite lite synd om mig själv. Fick ett sms av Mallan i morse. Kan förstå att hon vill att man ska svara när hon ringer men liksom hallå då kan man ju inte ringa klockan 7 på morronen! Vissa ligger faktiskt och sussar då..
Har i allafall försökt ringa henne flera gånger nu men hon iggar!
Det är väldigt grått ute idag, något det är nästan varje dag. Vill ha lite sol tack! Ska i allafall jobba idag, mellan 12 och typ 17. !'m a väldigt väldigt hard working bitch. Efter detta ska jag åka med CP och rida hennes hästar. Wiiiiie :D Har verkligen längtat efter att rida. Det klart roligaste är att jag får ha på mig mina tretornstövlar. Ridning har verkligen blivit roligare sen dom uppfanns!
Om jag hade ett par röda istället för svarta hade det dock blivit ännu roligare.
Ola Salo har kul i dom när han uppträder i allafall...


Har en del planer på att rida CP´s hästar rätt så flitigt för jag tänkte nämligen köpa en ny ridhjälm då.
Den röda tror jag <3


Nu ska jag forsätta plugga matte! Puss kram keep in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback