LördAG

igår satt jag och pluggade till typ tolv. Rätt så tråkigt. Fast jag ljuger om jag säger att jag inte tog rätt så långa pausar för att äta dessertost och snacka lite skit med dom otroligt fina gästerna. Idag har jag varit i stan med mami. Var helt sjukt kallt!!!! trodde vi skulle döööö. Imorrn fyller min kära vän Nise år och då måste man ju köpa present. Hade några olika förslag: Guldfisk, en tröja eller två flak öl. Valde att köpa en tröja, tyvärr var alla tre för 99 t-shirtar på Stadium slut så jag fick köpa en som var snordyr från en jättesnobbig butik. Som tur är jobbar min brorsa där så jag fick rabatt. Han var fin på jobbet förresten, min brorsa. Han passar perfekt till att stå och vika tröjor och sånt :) Önskar att han vore gay, skulle liva upp släktmiddagarna så mkt!
I allafall önskar jag att jag köpt en guldfisk istället för tröjan. Eller en hög med skit som jag skulle lagt i hans säng.
Men jag får säkert nåt fint tillbaka på min födis i juni. Förra gången fick jag blommor som Niwi fått av sin chef. Först gick jag på att han köpt dom, slutade andas och mådde dåligt och viskade till Mallan och Spoon: vad fan gör man med såna här?
Blev glad och lättad när jag fick reda på att dom var beggade.
Får säkert en hamster när jag fyller år, eller typ ett paket bindor :D
Planer inför kvällen:
Se Anjas åk i super-g:n om typ en kvart
Åka med cp och handla snacks och sen hämta nisse
och sen är det mello och Darin är med :)

Hade alltid en hemlig dröm förr om att vara ihop med honom. Vet att han är nördig men kändes så soft att kunna säga; här är min pojkvän Darin. Eller typ svara på frågan om mina fritidsintressen: Min pojkvän Darin Zanyar.
Älskar tjejer som på frågan vad man har för intresse/hobby svarar: min pojkvän
EEEHH GET A LIFE BITCH
eller låtsas i allafall att du har ett.

Är kanske sugen på tegel sen, är ju lördag. Har dragit ner på tegelhänget lite men vill rasta min nya tröja som jag köpte idag. Dom sålde ju Sonia Rykiel-kläderna idag. Btw är det nördigaste jag vet att folk står och väntar innan och sen trängs som galningar. Men gick förbi tröjan och gillade den så jag kunde ju inte inte köpa den bara för att det kändes nördigt?

En web cam-bild på tröjan (lite mer gul irl). Funtade först på att köra en Sarre pose, ni vet när man typ tittar snett över axeln, puttar med läpparna och drar in kinderna. Blev dåligt, det är bara Sarre Sandahl som kan på riktigt!

Kommentarer
Postat av: sara

guuud jag är verkligen bra på den poosen. blir liksom snygg :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback