lite ändrade planer...

Blir ingen lektion. är värsta skolkaren hehe. Nej men alltså man får ju faktiskt göra som man vill och jag har redan läst början på den här kursen förrut. Skit samma att det var typ 4 år sen hehe. Men hur ofta kommer ens bästa vän hem från Afrika efter att ha varit där på befruktning liksom?? Så ska i allafall meata Josse och Natasha i Djursan snart. Vi ska käka pizza och få höra lite om Jos resa till Afrika. Sen så ska vi kanske ut och promenera lite och så vill jag klappa nån häst när vi ändå är på djursholms ridklubb :) Lite cravings...
Fick vårkänslor när jag gick ut och känner mig på sjukt bra humör!!! Vill inte sitta inne och plugga sen :( Har i allafall satt på mig jättefina kläder dagen till ära och borstat tänderna och allt!! Nu lyssnar jag på lite Abba-musik och känner hur hela min kropp vill hoppa upp och ner av lycka. FÖR DET ÄR VÅR (snart i allafall)
Sen ska jag till Ikea med morsan efter träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback