I´m in hell!!!

Ja det stämmer.. Min mamma som varit magsjuk har frisknat till men hon är ändå hemma för att bli helt bra. Eftersom hennes dagar är så tråkiga och oaktiva måste hon få utlopp för all denna energi på något annat. Typ på mig.. Hon har verkligen gått runt som en diktator och tjatat om det ena och det andra. Har städat som en tok. Vill nästan dö. Igår när jag skulle göra ett litet experiment och baka cupcakes så hade vi bara 1 dl socker. Jag behövde typ 6 dl men mamma sa att det gick bra ändå för hon brukar alltid skära ner på sockret med hälften vad hon än bakar. Jag informerade henne om att dom som ska äta nog hellre vill ha goda muffins men mamma sa att neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeäääääää då, tvärtom!! Vet inte vad det är för folk hon känner men alla jag känner älskar fett och socker. Vägrar baka hälsosamt!!!
Jaja det är i allafall på det här sättet hon irriterar mig all the time. Förresten påpekade hon precis att det har varit väldigt mycket kring bloggar precis, man kan få sparken tydligen. Hon brukar påpeka detta nästan lika ofta som hon påpekar att det är dåligt att dricka sprit. Sen brukar hon lägga fram tidningsartiklar på min plats om antingen hur farligt det är att blogga, hur farligt det är att äta godis eller hur farligt det är att dricka sprit. När hon hittar en artikel om typ alkohol så brukar hon börja prata högt och säga:
-Men guuuuuud! Tänk att det är så här mycket kalorier i alkohol. Helt sjukt ju!

Ska åka och träna nu innan jag ska jobba. Hade lite svårt att bestämma mig för om jag skulle träffa först eller sen men mamma ville att jag skulle dammsuga så jag tränar nu. Ska kolla upp det här med vaccinationer också idag för vill till thai!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback