hejhejhej

ligger här och dagdrömmer lite. Drömmer om att jag vinner pengar på en trisslott och stannar hemma från alla lektioner. Jag lyssnar på avkopplande musik, pysslar lite med symaskinen kanske och bakar bullar som blir otroligt goda med massor av socker och kanel och sen blir jag inte ens fet utav att äta upp ALLA bullarna. Och sen tittar jag på våra bästa år och vrålmyser hela dagen. Hela jag är mysig, mitt hus är mysigt och ja allt är bara så mysigt.
Men tyvärr så måste jag faktiskt gå på lektionerna. Och jag ska jobba Tisdag, Onsdag och Fredag hela dagar den här veckan. Blir lite mycket att göra för jag måste plugga på kvällarna då istället... Men gillar att ha mycket att göra!!
Förresten har jag aldrig söndagsångest längre, det var mer när man gick i gymnasiet. Tycker det är viktigt med en positiv inställning så istället för att tänka: åh nej nu är det måndag igen så brukar jag tänka: åh måndag igen, en heeeeeel vecka full med möjligheter!
På vilket sätt skulle man inte tjäna på att ha den inställningen istället?
Ska ut och gå nu i kylan men solen är fin tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hallå! Jag ska iväg och åka "kryssning" med jobbet den 13-14 mars...skulle kunna kolla om jag kan åka upp en dag tidigare så kan jag komma till er? Vore jätte kul att träffas! :D

2010-02-22 @ 12:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback