gomorron gomorron gomorron

Att rida häromdan var fint, fast jag fick skav av mina stövlar :( och så har jag ännu mer ont i arslet slash baksida lår. Armarna gör också ont fortfarande.... Även om det var kul så kom jag i allafall fram till att jag aldrig i hela mitt fucking life skulle vilja ha en häst igen. Bara tanken på att göra det där varje dag, 365 dagar om året får mig att vilja dööööö. Men jag beundrar dom som orkar och tycker det är kul samtidigt som jag tycker lite synd om dom att behöva åka till ett svinkallt stall varje dag.
Min mami är väldigt sjuk, vinterkräkis, så igår tog jag hand om en del viktiga hushållssysslor, handlade mat, städade och lagade middag. Middagen smakade dock inte så gott som jag hade föreställt mig, har lång väg att vandra för att bli en perfekt hemmafru. Men ni ska veta att det finns många fördelar med illasmakande mat, t.ex så konsumerar man ju väldigt mycket mindre = sparar pengar och sen riskerar man ju ingen förgödning heller :)
Ett perfekt tips om man ska ha gäster och inte vill att dom ska äta en ur huset!
Idag har jag gått upp så här tidigt (kl halv nio) för att fortsätta min karriär som hemmafru. Ska tvätta massvis med kläder och vattna blommor. Börjar känna mig smått desperat efter husmorssemester!!!


Funderar förresten på att förstora läpparna så att dom alltid ser ut typ så här:


sexigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback