Fyra öl och en pizza. En flaska rödvin då och då

Hej! vill berätta två glädjande saker:
1. Fick ett sms av Mullan. Blev överlycklig. Saknar mina vänner såååå mycket. Längtar till Spongan och Josse kommer hem. Ska kjama dom mycket.
2. Har nästan löst allt med thai. Förrutom biljett och vaccinationer men det är en världslig sak. Tror jag i allafall :)

Var på Ikea igår och köpte en bokhylla. Känns alltid lika bra när jag baxar in en massa stora tunga grejer i bilen. Själv. Eller med kvinnligt sällskap. Känner mig nästan lite feministisk och brukar alltid utbrista högt: Se, det behövs inga män för att klara det här!
Minns när morsan och jag köpte en soffa, det var verkligen nästan så att den inte gick in. Mamma fick panik och var jobbig. Själv tog jag ett djupt andetag och sa: ta det lugnt, det löser sig.
Och det gjorde det också. Fast jag fick sitta helt inmosad mellan massa kuddar. Men några män behövdes inte i allafall!

Ska träna nu. Har varit väldigt flitig på gymmet på sistone. Det är tur det för jag har käkat helt sjukt mycket skit. Fast idag har jag bara (förrutom mat) ätit 2 delicatobollar. Muuuuuuuums
Imorrn ska jag förresten träna med min PT. Han är rätt soft. Jag är ju tydligen hans mest effektiva kund *stolt*
Hoppar dock över spinningen idag. Blir så svettig hehe. Fast förra veckan fick jag en liten kick, mitt i den jobbigaste delen hördes plötsligt ljuv musik ur högtalarna: Arapapapapapaaaaaaaaaaaaaaa Rap das armas liksom
Fick upp en del ljuvliga sommarminnen i huvudet, Falsterbo-beachen, bira, värme och två galopperande killar. Och Sarah b också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback