Friday

Imorse bestämde jag mig för att göra något gott för miljön och samåkte med min mamma, för hon jobbar i närheten av var denna fantastiska skola som jag jobbar lite på ligger. Tyvärr var mamma tvungen att vara på jobbet senast kl.07.00 vilket gjorde att jag fick gå upp kvart över sex och sen sitta i typ 45 minuter på hennes jobb. Fast det var lite skönt, fick frukost och så läste jag en massa skittidningar, typ se och hör och sånt.
Har i allafall kommit fram till att det här är den bästa arbetsplatsen jag haft (har inte haft så många jobb men ändå!) Så fort jag satte min fot här imorse så kom jag fram till att jag trivs som fisken i vattnet. Det är förstås väldigt tacksamt att bara jobba lite då och då, när Jempa (jobbar heltid) och jag kom gående mot alla barnen så skrek alla: åååååhhh Lotten, jippie!!!!
Fick sen massa kramar och alla iggade Jempa.
Ja det är så det är att vara den populäraste fröken :)
Senare är det även after work med bowling. Vill verkligen hänga med egentligen men jag måste göra klart mitt svenskarbete och skicka in det och sen kommer min brorsa och hans girly girlfriend och ska äta middag slash se på spåret. Älskar det programmet. Vet inte om det är vuxenpoäng eller bara nördigt?
Träffade Crille igår förresten istället för att plugga, visade sig ju vara dumt. Crille var lite jobbig (som vanligt) men ändå cute :) Måste nästan berätta en sjuk grej om honom sen men nu ska jag fortsätta jobba och låtsas vara lärare (sträng)

Sjukt förresten att man kan bli så lycklig över att Anja P tog brons igår? Både jag, morsan och farsan hoppade och skrek lite av glädje igår! Pappa tycker dock att Anja har lite stora lår och så tycker han att Lindsey Vonn är snyggast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback