förresten

idag ska jag åka till göteborg! Hade bestämt mig för att inte åka men när man blir erbjuden både biljetter och hotell (gratis!) så kan man ju inte säga nej! Och även om jag inte rider längre så är det ju alltid kul att se fina hästar. Och RGB är ju där <3 Ska nog kolla upp när alla klädbutiker stänger i götet för jag är sugen på shopping!
Funderar på en riktigt softifikerad helg därnere för en gångs skull. I vanliga fall brukar det  mest gå ut på att supa och några hästtävlingar brukar inte beskådas i allafall. Fast förra året var jag inne i arenan (i typ en kvart) men ändå :) Ser framemot en social helg i allafall, har cravings på det för jag har bara vrål lökat den senaste tiden. Nästa vecka har jag lov!!! Fast jag ska plugga som en tok eftersom jag jobbat nu istället och ska jobba två hela veckor efter lovet. Men nu är det ju varmt så jag kanske hinner måla om lite grejer och så. Det är sånt jag gillar att göra på lovet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback