Tre julfilmer jag ser varje år

Inser att det börjar bli dags med lite uppladdning så jag ska nog börja redan ikväll med att se nån julfilm. Här nedan kommer mina tre julfilmstips som jag brukar se varje år:

1. Ensam hemma 1. Inte bara superjulmysig med all amerikansk julpyntsgalenhet utan också väldigt rolig och underhållande. Slutar dock alltid på samma sätt så lite förutsägbart. Men älskar julgranen! Och dessutom tror jag nog att min favoritjulsång off all times spelas = Rockin around the christmas tree.



2. Sunes jul. Vad ska man säga? inte lika bra som Sunes sommar men ändå Sune liksom och Ruben och Håkan <3 Och jul såklart!



3. Bridget Jones Dagbok. Älskar filmen, skrattar ofta mkt och älskar älskar älskar den här tröjan som Colin Firth har på sig i filmen.


4. Love actually: Mycket mysig julfilm där man även kan skratta lite och även njuta av Hugh Grant som är väldigt väldigt sexig.



Tycker synd om alla (speciellt killar) som råkar komma i min väg och måste se dem här filmerna med mig. Julfilmer är så tjejigt på nåt sätt va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback