Shit asså

hur mycket grus kan man ha i en njure egentligen?? Eller har man två njurar? Öööööhhh... I allafall så fick jag ont igen och det var ju inte kul men det var ändå positivt att det kom mitt i mitt pluggande så att jag bara var tvungen att ta en paus. Men vill ju inte ha så där ont igen men har fått smärtstillande så det kommer nog hjälpa. Dricker lite glögg också men insåg till min stora förfäran att den var typ vit!! Usch vad är det? Glögg ska vara röööö annars kan den dö! Har värsta shoppingabstinensen också och egentligen så borde jag ju vara värd lite shopping efter allt det här magonda men som sagt så ska jag ju till London snart och det är ju roligare att shoppa där. Måste även hålla hårt på mig själv vad gäller det här med julklappsshoppingen för jag vill köpa nu men sen så älskar jag att handla när det är som mest stressat och galet och ja helt tokigt i butikerna! Och alla är helt galet stressade förrutom jag som njuter av sånt. Minns när Malin och jag träffade på två helt underbara vänner till oss i Täby C för typ två år sen nämligen inga mindre än Niwi och Dempa. Dom skulle handla julklappar och jag minns att jag kände att det var total kaos, killar kan verkligen inte handla julklappar, vi gick typ in i en affär, Nils greppar tag i nåt och säger den här tar vi och köper den. Och så visste han typ inte ens vem som skulle få den. Tyvärr verkade dom inte heller vilja ha min hjälp, julexperten liksom. Sen ville Mallan låtsas att det var våra pojkvänner som vi gick runt med i täby C och då gick jag hem för nåt sånt pallade jag inte med hehe. Kärt minne i allafall, jag hade röda strumpbyxor och jag borde rota fram dom!
Och så måste jag skaffa mig en jultröja alá seth cohen (julexperten nr 1 och en av mina största kärlekar genom tiderna)


Hej dåra för jag ska plugga matte i en evighet och sen ska jag till loppisen för att hämma mitt shoppingsug för man får köpa billigt skit utan att det räknas som shopping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback