Operation saving christmad

Vi har checkat in och planet ska gå planenligt :) so happyhappy!! Men man ska inte ropa hej förän man är över bäcken! Några tjejer berättade att dom lyft med Ryan air igår från stanstead men fick vända efter 10 min pga. snökaoset. Först när jag kysser svensk mark vågar jag tro att julen är räddad. Men om nåt skiter sig nu åker vi till Liverpool för ett nytt försök imorrn och sen har vi biljetter härifrån på torsdag igen så jag tänker kriga för julen tills sista andetaget!! men jag har som sagt kommit en bra bit på vägen idag så jag hoppas hoppas hoppas att vi lyfter!! Väldigt glad att vi valde att åka hit och inte lita på vad dom sa igår för det funkar tydligen väldigt dåligt i London och Heathrow har gått ut med att dom troligen inte flyger förrän till helgen. Och i tidningarna här skriver dom att det blir svårt för folk med inställda plan att få nya platser förrän efter ny år *gulp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback