Ohmygod

Vi åkte ut till Gatwick rätt tidigt och det kändes hoppfullt för den här flygplatsen verkade fungera bra men sen så dök Köpenhamn upp som inställd och såklart även Stockholm. Fuck liksom!! Många grät och jag tyckte att det kändes hopplöst. Flygvärdinnan sa dock att imorgon kommer dom försöka sätta in fler avgångar så alla kommer hem och jag kände bara att hell no att det kommer hända! Planen var liksom inställda för att dom väntar mer snö så varför skulle det funka så bra imorrn och förstå hur många som vill ha in fler avgångar!! Och lilla Sweden kanske får vänta lite då. Men jag vägrade att ge upp och kände att jag bara ville bort från denna ö och typ ta tåget till Belgien så att vi i allafall sitter ihop med andra länder. Men såklart gick inga tåg för dom är helt dumma i huvudet här och kan inte hantera ens lite lite snö. Och det här landet har klarat av att stå emot Hitler men lite snö lamslår hela landet! så the nazis borde ha släppt ner snöbomber istället så hade dom vunnit. Efter att jag insåg att tågvägen ut är helt stängd så fixade min brorsa tickets från Liverpool på onsdag men sen i sista stund fick vi biljetter från Manchester imorgonbitti så vi är på väg nu med tåg som faktiskt bara var en timme sent. Hoppas på att lyfta imorrn!!! Dom ska tydligen kunna hantera snö bra där, på Heathrow stod personalen med sopkvastar, vilket skämt! Men har träffat trevliga människor i allafall så jag är glad :) ännu gladare om jag kommer hem och om jag snart får en starbuckskaffe. Och om flygplatsgolvet är snällt mot mig inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback