Jakten på de röda byxorna!

Imorse fick jag syn på ett par röda byxor på lindex och blev väldigt intresserad. Intresset blev till enormt sug, till kärlek och besatthet! Tyvärr fanns dom inte i min size nånstans i hela stan och inte i mörby heller :( så efter plugg och gym, där mina tankar enbart drogs till de röda byxorna, begav jag mig till arninge där dom inte heller fanns men sen slutligen hittade jag dom i Täby c. Vid den här tidpunkten var jag ett nervvrak och helt speedad och nervös för byxorna kombo matteprovet. Men nu är dom mina och jag älskar dom!!!! Så nu ska jag bara skriva matteprovet och hoppas på att det ska passa mig perfekt och att jag inte ska få minnesluckor och att det ska bli så där askul som matte faktiskt kan va. Wish me luck

Kommentarer
Postat av: kajsa

Du måste kolla min blogg,har lagt upp 2 underbara bilder!! Och du är med på den ena.

Garvar ihjäl mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback