Idiot€

Att jag e en riktig megaidiot kan inte ha undgått någon vi det här laget, framförallt inte om ni läser min blogg. Idag så tittade jag först på josses kläder hon sytt (impad!) och sen gjorde vi det vi gör bäst eller iaf det Jo gör bäst: shoppade loss på myrorna och drack öl. En öl! Tills några sjukt sjuka dudes dök upp och erbjöd oss boende i kollektiv i spånga (nej tack!) och en finlandskryssning (ännu mer nej tack!) men dom bjöd på öl och josse och jag drev järnet och berättade om våra pojkvänner Juan och Pablo age 17 och 43. En del är lättlurade! Män har verkligen svårt att förstå sina begränsningar! Kul var det iaf och jag älskar Jo! sen så höll jag på att pissa på mig och var nära på att sätta mig mitt på odengatan och bara pissa ett helt vattenfall. Och nu insåg jag att jag har bilen i rosöags näsby och är inte kb (körbar). IDIOT IDIOT IDIOT!!! Borde inse hur lättpåverkad jag e!! Och så har jag ett skolarbete att skriva men det blir nog roligare nu :) måste bara vänta på Nils så han kan köra bilen, sålänge är jag mer aktviv på fejan än vad jag någonsin varit! Imorrn blir det London och London horse show, världscupen med rgb liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback