himmel och helvete

alltså i natt så fick jag sjukt ont igen så jag trodde jag skulle dö (igen!) så till slut så vart jag tvungen att åka till danderyd för man kan ju inte gå runt och ha så där ont hela tiden. Väl där så fick jag den underbaraste sprutan jag någonsin fått i hela mitt liv, rätt i skinkan höhö men den tog bort allt det onda och det kändes som att vara i himmlen! Kan bara minnas en känsla som är härligare och det är när man får en lugnande spruta innan man ska sövas ner och det känns som man ligger på vita fluffiga moln och bara är totalt avslappnad och såklart mega trött men på ett härligt sätt. Men ska försöka att inte bli drogberoende :) I allafall så är jag nu helt smärtfri wiiiiiiiiiieeeee och tänkte gå och hämta ut lite saker på apoteket som jag fick utskrivet ifall jag skulle få ont igen så jag hoppas att jag gjort mitt sista besök i helvetet nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback