Gaaaaaaahh jag lackar!!!!

Alltså det är typ inte meningen att jag ska fira jul i år! Nu har jag såna himla problem med mina himla njurstenar eller Vad det nu kan vara att jag inte ens kan åka till stan trots att jag tagit smärtstillande som jag fick utskrivet... Pissar hela tiden också och så fort jag pissat så är jag kissnödig igen och det är sjukt jobbigt att gå runt så här!! Här har vi en människa som vill njuta av dagen innan julafton, en dag som är helt perfekt att njuta av, men så stoppas allt av en dum sten!? Jag vill in till stan och se på folk och på julpyntning och äta brända mandlar även fast det inte ens är gott och höra julmusik i alla affärer och njuta av att köpa mina sista julklappar! Men nu får jag åka till Täby c istället tillsammans med resten av alla deprimerande Täby-bor... Butikerna i London är iaf mkt roligare! har försökt trösta mig själv genom att tjuvöppna paradis-asken redan idag men inte ens mina favoritbitar kunde få mig på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback