Förtidspension

Det känns typ som att jag har gått i förtidspension. I allafall om man ser till vad jag har gjort i helgen för det har verkligen varit en sjukt lugn helg! I fredags var det idolfinal, i lördags så pluggade jag på dagen slash stickade en halsduk slash läste en bok och ja det var väl ungefär vad jag gjorde hela helgen! Fast i lördags var jag med min mor, faster och kussar på luciakonsert med Täby musikklasser och det var lika bra som vanligt och jag kom att minnas det året julia var prussiluskan vilket hon var väldigt bra som!! Vi var också på tegel och käkade = närvaro liksom! Allt detta var väldigt trevligt och sen åkte jag hem och stickade framför sex and the city-filmen och gick sen upp kl 8 på söndagen för att plugga matte. Så världens lugnaste helg var detta! Fast inte på insidan för jag var extremt partysugen!! Ovanligt sugen faktiskt och saknar mitt gamla liv och längtar in i dimman! Nej men helt ärligt så vill jag bara stoppa upp matteböckerna i typ Peter jihdes ass för att han irriterar mig och sen vill jag göra nåt kul! Men imorrn e det nationella proven i matte c och jag tänker stå ut och fortsätta pluggandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback