En dag med stort D

Idag ska jag skriva nationellaprovet! Är faktiskt lite nervös :S Pluggade väldigt mycket igår, satt på biblioteket tills klockan var nio. Fick hjälp av Niwi vilket såklart var snällt, det såg ut att vara lite jobbigt för honom ett par gånger och jag kan tänka mig att ordet IDIOT flashed trough his mind ett visst antal gånger men nu är jag i allafall fit for fight för att ta mig an provet! Börjar iförsig först halv sex så tills dess ska jag roa mig med att repetera och sen dra till gymmet och träna, simma och basta. Senare ikväll ska SarahB och jag baka lussebullar/pepparkakor = coooooooosy..........
Så här på morgonkvisten roar jag mig med att läsa Dagens industri, låtsas att jag är värsta aktieproffset, men jag läser faktiskt lite om bostadsbubblan. Går dag ut och dag in och bara väntar på att den ska spricka, för det kommer den att göra!!! Och då är jag där och köper mig en lägenhet :D Gud jag kommer göra världens bästa affär!!!
Jag har ju verkligen ingenting intressant att rapportera om förrutom att jag är stört kissnödig. Och att det är julafton om 10 dagar och allt jag önskar mig är ett objektiv!!! som jag kommer använda typ 2 gånger om året men det är det värt! För första gången i mitt liv kan jag tänka mig att stå över exakt allt annat jag vill ha bara jag får det här himla objektivet!!! Ska ta så sjukt snygga hästbilder sen! Men eftersom det är liten chans att jag får det så har jag skrivit en reservönskelista som kan användas om det inte blir något objektiv. Det innehåller iförsig inte så mkt intressant, ett påslakan från Canada goose (lite osäker nu) och typ massvis med böcker fast det vet jag redan att jag får för varje år får jag en hööööööög med böcker av mamma som uppmuntrar min läsning :)
Förresten så hämtade jag min pappa på arlanda igår för han och min brorsa plus fler var och åkte skidor i Österrike och ja man kan säga att jag var SJUKT avundsjuk!!! Blev så himla sugen på att åka skidor när jag såg alla människor som kom bärandes på sina skidor..Genom att hämta min pappa när han är på såna här tillställningar så förösker jag betala tillbaka för all den hämtning jag fått genom åren, från stallet typ varje dag liksomt! Kommer bli en del skjutsning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback