Bring on 2011

I'm ready! Fick låna Sarah B´s farmors päls för att vara extra vacker och så hoppade jag i en långklänning. Är det nyår så är det!



Vackert badrum vi har va? Apropå pälsen så är jag lite nervös faktiskt för förra gången jag lånade en päls så gick det inte så bra. Det var en nyårsafton och vi hade en liten middag @ My place och någon typ Jullan hade med sig sarres päls som sarre skulle hämta upp hos mig. Sara var på annan fest nämligen. Hon kom aldrig och sen är allt jag minns att någon dagen efter ringer och säger att sarre kommer och hämtar pälsen och typ Malin frågar: - du vet väl var pälsen är? - i hallen där julia la den antar jag, svarar jag lugnt. - men du tog pälsen på dig igår när vi gick, säger malin och jag söker efter flashbacks, får absolut inga och jag som har världens bästa minne hävdar att jag asolut inte tog pälsen. Får då se en film Som jag tidigt vill glömma där jag mkt riktigt sitter slash ligger slash dansar runt med sarres päls på roslagsbanan. Pulser rusar, hjärtat bankar och jag vill nästan dö för jag har no fucking aning om var pälsen är. Men den dök upp några dagar senare där festen vi var på hölls. Ingen skada sked med pälsen! Mullans välplacerade spya under en madrass där festen hölls var nog lite mer skadlgt... Men gott nytt år på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback