Aj

Har ont i hjärtat. Inte ont som i hjärtekrossad utan ont som i sjukdomsont. Vill verkligen verkligen inte dö just nu för på söndag ska vi på julbord, hela tjocka släkten ska tjocka i oss mat muuuums! Och så har Josephine Barga och jag en ascool grej på gång som vi SKA förverkligas!! Tidigare idag hängde jag med Sarah b och det var fantastiskt. Det lite roliga var att ingen av oss skulle göra ett piss ikväll utan typ bara slappa i soffan men ändå så var det ingen av oss som föreslog att vi skulle göra detta ihop. Tror att vi båda drömde om ensamheten. Så vi gick till tc och handlade en påse apelsiner var och sen gick var och en hem till sitt med sina apelsiner. Ensamma kvällar är underbara!! Fast min blev inte ensam, hann inte ens bada badkar innan Crille ringde och tvingade ut mig i kylan och här sitter jag nu på bussen på väg hem till Heddan. Drömmer om mig själv i ett badkar tillsammans med mina två bröst som flyter upp till ytan i ett helt öde hus och total tystnad. Men får bli en annan dag!! Resten av helgen ska det pluggas! Helt galet Mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback