23:e december

Shit vad tiden går fort det är ju liksom julafton imorrn! Och jag kom hem i tid :D Och så har jag varit i Manchester nu fast vi kom mitt i natten och åkte direkt till flygplatsen men vi åkte förbi Old Trafford mitt i natten och det var ett väldigt betydelsefullt ögonblick i mitt liv, grät nästan hehe.. Trots lyckan över att vara hemma kan jag inte hjälpa att tycka synd om dom som är kvar och tänker på många av dom jag pratade med och hoppas att dom kom iväg. Tanken på att bli kvar där över jul var outhärdlig och jag tänkte bara på min släkt som jag så gärna vill fira jul med och ja alltså att bli kvar var helt uteslutet för mig och det är väl därför jag sitter här hemma nu. Men lite trist att komma hem oxå för jag känner bara att det är tråkigt här och att inget händer, känns som att tiden står still för alla människor och att ingen har nåt på g liksom. Men visst jag får väl erkänna att jag är ansiktet utåt för alla de människor vars liv står helt still, där det aldrig händer nåt spännande eller ens nåt som är värt att nämnas men jag vill ju i allafall inte ha det så! Londonlivet verkar mkt bättre! Ska försöka träffa Josse idag för hon har saker på gång, faktiskt så har vi ett litet projekt ihop som just nu gör mitt liv lite mer spännande. Mer om det nån annan gång! Igår var jag och pappa och handlade all julmat och idag så ska jag julstäda för min mor flög vidare till Åland för lite jobb så städningen är mitt ansvar = inte jättekul! Problemet är att jag fått vissa besvär med njursten igen så jag har inte kommit igång alls, legat i soffan och tittat på love actually och återigen fascinerats över hur underbara engelsmän är och Hugh Grant är ju bara sååååå lovely <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback