Zizou

Igår var vi som sagt inne i stan och drack öl. Först satt jag, Jullan, Mallan, Axel och Mackan på Medis i loungesoffor. För mig som aldrig är i stan känns det här smått äventyrligt och nästan lite stekigt. Loungesoffor är ju stekigt! Man vill nästan vaska nåt :) Sen gick Mallan och jag på en uuuuuurmysig runda i stan och satt på en mur och tittade ut över gröna lund. Efter det så gick vi och meatade upp dom här personerna plus fler igen och till min stora och lyckliga överraskning hade Fruttan joinat <3 Tror även att Malin och Fruttan blev vänner igen efter ett otäckt bråk om en guldfisk som typ pågått i ett halvår.
 
Da guys spelade biljard medans vi tjejer som inte kan tittade på. Malin har även hittat en man som hon ska ha barn med = T. Anledningen till att det blev just T är för att han var den enda som accepterade hennes namnförslag. Både Viking och Anton sa skarpt nej till Olga och Gunnar. Dom såg nästan lite rädda ut. Manton vill förövrigt att hans barn ska heta Tove och kanske Love. Malin sa väldigt mycket nej till det i allafall! Och jag var t.om tvungen att kläcka ur mig något elakt när jag hörde detta. Tove och Love liksom, Galen man!
Men när Malin frågade T om vad han säger om att deras barn skulle heta Olga och Gunnar så sög han lite på karamellen, ryckte på axlarna och sa lugnt och melankoliskt:
- Min farfar heter Gunnar så det kan jag väl tänka mig.
Som hittat!!!! T och Malin <3
Viking var den enda som accepterade mitt barn, Zizou, efter fotbollskungen Zinedine Zidane. Förresten så köpte han inte bara det här namnet, han t.om gillade det! Är nu mest orolig att han snor mitt barns namn till sina egna. Känns ändå skönt att ha hittat en man som gillar namnet för har stött på en del motstånd vad gäller Zizou tidigare. Zizou är inget hundnamn!
En bra grej att säga förresten när man vill va jättesnäll mot någon är:
-Om du inte blir far så ska du i allafall bli gudfar till mitt barn.
Sen så menar man ju antagligen inget av det här men det spelar ju ingen roll, huvudsaken är ju att killarna känner hopp om att dom kanske ska få fortplanta sig.
När Mallan och jag var i Italy och hängde med två italienska killar så tog hon tag i en, stirrade honom i ögonen och sa:
-you and me children. Olga, Gunnar, Kake.
Han blev rädd. Det var på den tiden Kake fortfarande skulle finnas RIP. Kake är världens underbaraste namn som Mallan och jag kom på i Italien för det fanns en liten flicka vid poolen som egentligen hette Maja men när vi varje dag observerade hennes pool-lekar och galna upptåg så insåg vi båda att HON ÄR KAKE! Hennes småsyskon hette Olga och Gunnar. Fast det visste inte deras föräldrar om för dom kallade dom nåt fult typ Vilda och viktor.
På fredag ska jag förresten ha en dejt med Fruttan <3<3
Ska jogga nu hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback