pust

Då har man städat hela köket. TVÅ GÅNGER på en och samma dag! Och jag har inte ens städat upp efter mig själv utan mest efter min pappa. Det är så här det blir när mödrar flyttar iväg för att jobba på annan ort, små oskyldiga döttrar som aldrig aldrig lyft ett finger i köket måste helt plötsligt gå från 0 till 100... Min pappa är inte sån att han tycker att det är självklart att kvinnorna ska ta hand om sådant (även om han gillar att skämta om det) utan han är snarare lite mer en sådan man som man vill passa upp lite granna. Han är även van vid uppassning då han flyttade direkt från en mor som skötte om honom till en fru som var bra på att städa upp efter honom och serva lite och som dessutom födde honom en dotter som sedan kunde ta över arbetet. Jag känner mig nästan helt slut. Städning tröttar ut.
Fast det är väl mer än rättvist för min pappa jobbar ju faktiskt hela dagarna och tjänar pengar medans jag gör typ ingenting. Och dessutom är jag rätt så bortskämd om jag ska vara ärlig.
Men nog om mig, nu ska jag gå och städa mitt rum och sen kolla på 16 and pregnant som jag spelade in tidigare idag. Underhållning på hög nivå!
PS. Har köpt svinbraiga grejer när josse och jag var på myrorna idag! Köpte väldigt lite för att va mig t.om. Är ju studerande nu = fattig. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback