Ledsen

Just nu är jag jätteledsen för jag skulle räta till en tavla som jag tyckte satt snett och så höll den på att rasa ner i marken, jag stoppade den men tyvärr hade tavlan väldigt vasst glass som skar in i mina fingrar. Aj och massvis med blod. Blev t.om lite yr ett tag... Känner mig i allafall som typ 7 år just nu då jag helst av allt ville ropa på min mamma och gråta i hennes famn. Grät en skvätt ändå vilket är svårt att förklara då det inte gjorde galet ont och jag dessutom tål smärta väldigt bra (stolt), kanske kvinnliga hormoner kan vara svaret..
Tidigare idag var jag med Nils och storhandlade på Ica i Arningen. Låter ju sjukt vuxet och nördy men till mitt försvar kan jag säga att det inte var någon gemensam shopping utan jag var helt enkelt snäll och hjäpte Nils med sina inköp till nya lägenheten. Vi träffade i allafall på väldigt många människor vi kände där, först inga mindre än Dennis och Sofie vilket så klart var najs! Sedan träffade även Niwi en gammal lumpenpolare, jag meatade två gamla ridkompisar, en liten söt kille och hans pappa från en skola jag jobbat på och en gammal "kollega". Tog i allafall sjukt lång tid att handla pga. alla meatings. Nu vill jag ha ostbågar och möjligen en mysig film. Vet att Bridget Jones dagbok går på tv och den är alltid underhållande! Men puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback