Jaha

så vad har hänt i mitt fantastiskt spännande liv dom senaste dagarna?
Inget som skulle klassas som särskilt flärdfullt eller statusgivande i stureplansmått mätt men eftersom jag aldrig hänger på stureplan (medvetet val) utan oftast bara i det lilla lilla samhället täby kbyn så blir det inte särskilt mycket roligare än så här:
*Varit på Ikea för att hjälpa Niwi som ska flytta. Efter två besök vill jag aldrig mer dit. Iallafall inte i manligt sällskap.. Förstår inte vad det könet har för problem!!?? Det är väl bara att köpa?? Impulsshopping är bland det bästa som finns! Inser man inte att det är sjukt underbart att go bananas i shoppingvärlden så går man miste om ett av dom största glädjeämnena här på jorden.
*Har även hjälpt Niwi att packa upp och lägga in kläder i hans garderob. Kommer snart förstå hur min mor känner sig när hon vikt mina kläder snyggt och prydligt och jag sen bara slänger allt huller om buller.
Sorterade i allafall skjortorna färgvis vilket blev fint. Kom på mig själv med att drömma mig bort till min brorsas garderob där t.om scarfarna är prydligt ihopvikta och färgsorterade. Så fint bland manchettknappar och skräddarsydda skjortor!
*Bytt min matte till kvällsmatte vilket även har gett mig tid att gå på naturkunskap A. *jippie*. Har min gamla mattelärare aka da favorit teacher! Han snackar so much bullshit vilket jag totalälskar! Vi snackar helt enkelt goja en stor del av lektionen :) The Lo way of living..
*Ätit på Max. Har alltid avskytt Max, baserat på ett enda besök för typ fem år sedan. Efter friscomålet igår så fullkomligt ÄLSKAR jag Max!! Matorgasm gånger 1000!!!! Can't wait tills Max öppnar i Arninge. Lite orolig för vikten bara...
*Som vanligt drömt en del om hur mitt liv som asrik skulle se ut=
Skulle köpa ett stort hus, typ prästgårdeni kbyn och bo där helt själv förrutom när mina vänner kommer på besök. Skulle även ha hästar som jag kunde rida runt på i skogen. Fast hästarna är VÄLDIGT fina och kan hoppa jättehögt. Några hästar skulle va hos en duktig ryttare så jag kunde åka runt och titta men någon häst måste va kvar hemma för jag vill rida ut hela dagarna och galoppera. Kommer även rida till Ica och binda hästen utanför. Skulle köpa en väldigt dyr bil men oftast åka tåg eller rida för miljöns skull. Skulle gå på toystory 3 med alla mina vänner och gå väldigt ofta på restauranger. Sedan skulle jag starta ett glassföretag och sälja asbillig glass för att göra barn lyckliga. Men först av allt skulle jag köpa ett biljardbord och ett smeg-kylskåp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback