Facerape

Blev precis våldtagen på fejan
Lotten Engbom: imorrn ska jag och min kille åka till ikea :) sen ska vi göra i ordning vår gemen samma lägenhet! mysigt. ingen är så lycklig som jag :)

Kan vara det roligaste jag någonsin läst. garvade så att jag nästan grät HAHAHAHAHAA liksom. ironi på hög nivå. Sånt här älskar vi att driva med och helt underbar särskrivning. HAHAHAHA jag måste typ garva ännu mer nu!!!
För vissa skulle det här inte ens va kul, bara vardag men för oss, me and my crazy bananas friends, så är det här inte VARDAG. Vi är liksom så långt bort från sånt här som man kan komma.
Som Sassa så fint sa till sin killkomis Patrick from Argentina när han hängde med oss:
- förstår du nu vilka av mina tjejgäng som är NOT GIRLFRIEND MATERIAL?
-Eeeh jo det fattade jag på än gång, svarar Patrick.

La även märke till att någon skrivit på nils wall från mig:
älskar dig!

Ännu mer Lol eller kanske lite mer panik. So not my style att skriva sånt, gillar att hålla det lite mindre publikt :)
Inget illa menat men man kan ju inte ändra den man är och dessutom så tycker jag ju att det är sååå nerdy med sånt tjafs på fejan.

PS. Sara och Malin vill bara tillägga att ingen egentligen kan ana hur bra flickvänner vi egentligen är. Typ bäst i världen :)
Sara S citat: "vi är som killars bästa polare men utan kuk"
so not true DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback