Vårmotivation

Det kan ju inte finnas någon gång som nu på våren när alla människor rycker upp sig och tar tag i saker! Träffar människor till höger och vänster som verkar vara ute och motionera osv. Plötsligt verkar hela Sveriges befolkning vara supermotiverade och hälsosamma. Hallå liksom Malin Smedman är ute och joggar! I PROFFSIGA JOGGINGBRALLOR OCH ALLT!
Tur att jag är så himla duktig nu då och äter jättehälsosamt och så för annars hade jag ju haft grov prestationsångest och bara förbannat alla människor som motionerar och är duktiga.
Lite sjukt är det bara att livet blev så mycket hårdare bara för att det är lite kallare och tråkigt väder idag. Vill liksom inte alls gå ut och gå just nu, vill bara grotta ner mig i tv-soffan med GODIS! Är det bara jag som blir grymt godissugen vid dåligt väder?



Vill ha värme! Och godis!

Har i allafall målat en stol idag *stolt* och nu tänkte jag plugga lite (något jag ofta tänker men sällan gör hehe). Sen ska Sarah B och jag ut och gå och efter det så ska jag in till stan och träffa Josse. Vi ska gå runt på lite olika loppisar tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag blev sjukt godissugen av din bild! Bara att tänka att det är äckligt och ta en matsked solrosfrön haha...

2010-04-15 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback