Soooooool

Idag ska jag ut och vandra med Sarah, vad passar då bättre än fint väder? Igår var det också fint väder men precis när jag bestämt mig för att gå ut och gå blev det iskallt och när jag var så långt bort hemifrån som är möjligt inom täby kyrkbys gränser, började det snöa. Försökte tänka positivt men det var svårt.
Men tillbaka till dagens händelser! Jag ska först plugga som en galning hade jag tänkt mig för att sen ta en härligt lantlig buss till Angarn. Därifrån ska vi gå på nån bortglömd gammal väg och förhoppningsvis komma fram vid Lövsättra "lilla Knutby" som ligger mellan kyrkbyn och typ Ullna Sjön kanske. Radhusområde mitt ute i skogen *läskigt*. Sen är så går vi hem till mig och jag ser framför mig hur Sarah B hjälper mig med lite skolarbeten (helst skriver hon dom själv och jag behöver inte lyfte ett finger). Sedan inbillar jag mig att jag plötsligt är klar med alla skolarbeten för resten av veckan. Tyvärr är det nog bara i min fantasivärld... Suck pust stön SNARK

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback