pust stön

gick till Vallentuna C idag för att gå på biblioteket. Jag blev svettig och känner mig lite utmattad nu. Av en timmes promenad i väldigt lugnt tempo? Måste bero på pattarna, dom kanske råkade lägga in lite silikon under operationen så nu är brösten mycket tyngre? Ska kolla upp det där lite mer ingående. Förresten så tog jag av mig sportbehån/bandaget idag och upptäckte att ena bröstet var helt sjukligt blått. Som ett stort blåmärke på underdelen av patten. Den övre delen är dock gul.
Nu måste jag lägga mig i soffan och ta igen mig. Ska snart se på Spårlöst, mitt favoritprogram om bort adopterade människor som letar efter sina biologiska föräldrar.
Hjärtliga kramar

PS. Söker promenadsällskap i form av typ en hund. Katt går också bra om den är van att gå i koppel. Kanin kan diskuteras. Kan även tänka mig att överväga marsvin om den är väldigt snabbgående. Ring 0707929325 DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback