pink it is

Gud vad kul det var att jobba idag då! Rebecka och jag gick runt i solen och snackade bröst hehe. We like pattar liksom :)
Sen så var jag själv ett tag med några kids och det är alltid soft att sitta och snacka liksom. Hade även lite tur för alla gick hem innan halv sex. Wiiie!
Nu har jag skrivit klart ett skolarbete som ska in och känner mig rätt nöjd! Ser framemot en dag med massa plugg imorrn.. Ska även ha en liten tillställning, pink party liksom höhö.


Ska leta fram en massa rosa grejer imorrn och även baka en rosa cheesecake! och så måste jag förbi bolaget och sen hem och städa och hinna spika lite granna och pynta lite och noppa ögonbrynen och göra ännu fler skolarbeten och göra bål och sätta igång grillen. Kommer bli så hektiskt och stressigt att jag är rädd att jag kommer gå ner 20 kg på vägen. Vore inte bra för mina bröst!
Ska lägga mig och läsa ridsport nu och sen sova och bli vacker. Måste verkligen vakna på rätt sida imorrn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback