pain, pain och ännu mer pain

Tror att båda mina pattar har svullnat upp nu. Fast den som innan kändes som en hård betong-patte känns nu lite mer mjuk. Som tur är :D
Min mamma har precis duschat mig. Inte duschat som hela min (nakna) kropp, det skulle jag aldrig palla med. Vill ju skona henne från något hehe och dessutom tycker jag att det kan vara bra att behålla något slags avstånd mellan mor och dotter.. Men hon har helt enkelt tvättat mitt hår och jag hade kläder på mig. Känns i allafall skönt. En fantastisk sak som precis hände var att jag tyckte lite synd om mig själv, värken i höger bröst kändes vääääldigt beskedlig just då och ja allt var lite jobbigare än normalt. Då ringer Mallan och vad händer? Jo att höra hennes röst och prata med henne i två korta minutos gör att livet blir väldigt soligt och glatt. Det är sån inverkan en bästa vän ska ha på en!

Dock drömde jag i natt att hon var jättesur för vi åkte skidor och vi hade min bil och i bakluckan låg ett gammalt badkar som hon släppat upp i backen och sen tvingade jag henne att släpa ner det tillbaka in i bakluckan. Lite sur var hon!
En sjuk grej är att Mallan och Niwi skriver i samma klassrum idag. Vill också va med för vi tre har alltid så kul! Men tackar gudarna för att högskoleprovet snart är över, vill då helst inte höra ett ord till om det! Tack :)

Nu ska mamma och jag ut och åka en sväng i bilen för jag håller på att dööööööö av tristess. Förhoppningsvis kan vi gå in i nån butik för det vore ju rätt värdelöst att bara åka runt runt med bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback