Nästan död

Sarahs och min promenad gick bra, nästan för bra. Var ute och traskade i nästan en och en halv timme. Luktade svett efteråt. Sen så träffade jag ju som sagt Josse B och senare även Theo och vi besökte lite olika second hand-butiker på söder. Är dåligt orienterad på söder, vet inte ens om jag varit på Mariatorget förrut *skäms*. Har haft fullt upp med områdena kring Stureplan hehehe.
Efter besöken på dom här roliga butikerna så kände jag att "nää här i stan blir det inga barn gjorda" så jag drog hem. Hade då så sjukt lågt blodsocker (väldigt känslig) att jag typ ville dö. Den första delen av tågresan var en plåga för en dam i 60-års åldern envisades med att lyssna på ringsingnaler på sin mobil. Herregud liksom!!! 
När kvinnan väl la av så kom en tjej på som verkade ha för avsikt att kontakta hela sin bekantskapskrets via mobil och berätta om den galna helgen. Efter att ha hört historien om hennes sjuuuuuuuuukt urspårade fylla typ fem gånger önskade jag att damen började spela upp ringsingnaler igen så mina öron skulle få lite varierad kost. Tyvärr gjorde hon inte det och bekantskapskretsen verkade aldrig ta slut så jag var nära att få dåndimpen.  
Dagens klädsel: Sexig (var t.om rädd att bli våldtagen) och somrig som ni kan se på den här (suddiga) bilden.


Fick inspirationen med rosa brallor av en man på akademikliniken. Är förövrigt så sjukt inne med färgglada chinos bland rika äldre män. Såg nämligen en Djursholmare på tåget med klarblåa :) Ja så alla ni rika medelålders (eller äldre) män där ute som läser det här: KÖP MINST 1 PAR FÄRGGLADA CHINOS NU PÅ MOMANGEN!!!

Nu "lyssnar" jag på en föreläsning i det spännande ämnet datorkunskap. Lär mig just nu hur man startar en dator och går in på startmenyn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback