Några av mina inköp på myrorna:

 
Hittade äntligen en senapsgul kjol. Har velat ha en sen jag föddes. Och en Harley-Davidsson tischa:


Den här kjolen är fint mönster, hemsk passform.                      
Ska klippa av den tror jag. Risk finns att den aldrig                      
kommer gå att använda.

Vackert motiv som påminner lite om Mallan, svårt att se just här men det gör verkligen det!


Här har vi två väskor som Jobe och jag hittade igår.
Dom ser ju rätt alldagliga ut just nu men dom kommer
också hamna i min egen verkstad. Tyvärr så har
verkstaden oftast bara en stor hög med saker som
ska göras om och inte så mycket i den färdiga högen.
Och det som ligger i den färdiga högen blev inte så
bra som jag hade tänkt mig. Men jag kämpar på!

                     
Den här softa klänningen är egentligen                         
ett förkläde men ska sy ihop den bak så                        
är det en klänning. Både Jo och jag vart                        
väldigt förtjusta. Pris 35 kr


Här mina kära vänner är en kjol med världens finaste
mönster. Tyvärr så slutar kjolen på halva vaden = inte vackert på mig. Ska nog klippa av den här med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback