motion

Jag får förresten börja cykla snart :D Om två veckor får jag börja med lite mer fysisk aktivitet *längtar*. Tyvärr ska jag undvika dom två sakerna jag är som mest sugen på just nu: Jogga och Rida. Sen ska jag undvika rörelsen som tänjer ärren i HELA TRE MÅNADER, men får väl typ överträna mina ben istället. Som tur är så får jag gå ut och gå exakt hur mycket jag vill och det passar ju fint i det här vädret. Igår var jag ute på tre promenader, varav en gick ner till Vallentuna sjön. Det var mysigt. Ska gå runt Rönningesjön någon dag tänkte jag, förbereda mig inför livet som pensionär. Det är sånt man gör som pensionär om jag förstått det hela rätt i allafall. Ska nog ta med mig en termos med kaffe.
Jag har ju i allafall alltid sätt mig själv som Stålmormor, ni vet hon som går runt och slår skurkar med sin handväska och gör massa coola saker!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback