lyckorus

Guuuud jag dör, det här vårvädret är så underbart! Det är nu som man förstår hur man står ut hela långa vintern. Jag har varit och skrivit matteprov och det gick över förväntan faktiskt. Är ju så sjukt roligt med matte! Sen gick jag in i tc och köpte ett par byxor i size 27 vilket också glädjer mig och sen tog jag tåget hem och har bestämt mig för att aldrig mer vara så lat och åka bil (nästan aldrig i allafall). Tåg är ju helt fantastiskt och nu när jag inte får träna så måste jag ju ta till vara på all gratis motion jag kan få.
Jag är alltså på världens bästaste humör och det blev ju inte direkt sämre för att jag har fått tillbaka min ipod som jag snällt nog lånat ut till Ni så att han kunde spela in och sen lyssna på svåra ord inför högskoleprovet. Nu kan jag använda det till nästa år :D Då får man 2,0.
Men i allafall så blev ju mitt goda humör ännu bättre när jag kunde lyssna på Ulrik Munther hela vägen hem från tåget. Fortfarande min favoritlåt <3
Och nu har jag hittat gravad lax i kylen och i skafferiet står 3 bag in box! DÖR AV LYCKA TROR JAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback