Igår var jag hos plastikkirurgen

för min ena patte är fortfarande helt svullen, stenhård och blå. Har tydligen fått en liten blödning. Fick i allafall massage och nån kräm att smörja in med. Jag älskar att vara där, det finns huuuur mycket tidningar som helst att läsa, gott kaffe och det finns liksom levande ljus på toaletterna. Så himla cosy! Dessutom kan man roa sig med att titta på alla människor som är där, igår såg jag en tant i 70-års åldern med HELT slät hy! Slätare än vad jag har liksom!!! Blir Botox nästa gång.
Sen skulle jag precis ta med mig lite take away-kaffe när det visade sig att maskinen verkade ha slutat fungera. Var tvungen att klaga lite för har man payat flera tusen för att operera sig så ska man väl få nån liten goodie bag med sig hem!?
Annat jag gjorde för att förgylla en tråkig och regning dag som den igår:
*Köpte nya kläder
*Åkte med Cp till ÖB´s invigning där man fick korv och en present om man handlade (vilket jag självklart gjorde).
*Åt godis och mådde illa
*Åt pizza och mådde bättre
*Drömde om att vårt badkar inte stod oupackat i garaget utan istället stod klart att värma upp min iskalla body.
*Gick och la mig klockan 21.00. Hörde att Nils W kom på besök och han verkade förvånad när jag redan lagt mig. Kanske inte det man förväntar sig när man besöker nån klockan nio. Jag skyllde min tidiga läggtid på ett skolarbete som tröttar ut mig så totalt (är faktiskt sant). Dessutom har mamma hårda regler = lampan ska va släckt 21.00!!!
*Gick upp igen klockan 21.10 och tittade klart på hockeyn
*Gick och la mig igen vid 22. Vad ska mamma säga?



Har nämnt det här nån gång för länge sen men nu ska jag göra slag i saken och skaffa mig en röd liten magtröja som jag ska ha när jag sover. Gillar nämligen att sova på magen och om jag har en röd magtröja kommer jag verkligen känna mig som Nalle Puh. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback