idag är dagen D

Sitter här framför min dator som så många gånger förrut. Just idag dricker jag ett glas vatten, har nämligen fasta inför min operation som kommer ske idag vid tolv tiden. Skulle kunnat vara nervös men vad tjänar det till?? Hoppas i allafall att jag vaknar upp ur narkosen och att jag sen inte har allt för ont. Smärtan ska vara beskedlig. Låter nästan lite skrämmande tycker jag...
Men wish me luck nu då så lovar jag att sköta mig bra på operationsbordet :) Hoppas bara inte att mitt dirty mind spelar mig ett spratt eller nåt sånt..
Tyvärr kommer det inte bli några före och efter bilder då jag inte riktigt gillar att visa alla mina kroppsdelar så här "publikt". Skulle dock kunna överväga det om jag fick betalt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad ska du operera!?!

2010-04-07 @ 13:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback