horselover

ojojojojoj vad fasligt aktiv jag har varit idag. Har stått ute i solen och målat lite olika grejer som ni får se bilder på nån helt annan gång. CP kom förbi och tittade på medans vi aktiva arbetade kroppsligt. Hon ville förövrigt köpa en himla massa saker av mig så jag kanske blir rik?! Tycker att Catta var extra snygg idag, tänkte på det flera gånger. Hon såg ut som en äkta modebloggare! Men självklart så smög sig dom baltiska hor-dragen in men det är ju enbart positivt för det adderar lite extra krydda till hennes layout och skapar en personlig "touch".
Nu har jag precis kollat klart på Världscup-finalen. Grät glädjetårar när Markus Ehning vann *ler*

Världens bästa ryttare alltså! Han rockar fett!!!
Och sen så grät jag nästan lite för att den här hästen är så sjukligt jävla fin:



Winningmood <3 Vill klappa! Ska sätta upp det på min lista "att göra innan jag dör".
Nu ska jag snart hem till mina kussar och äta födelsedagsmiddag. Farmor ska ge mig ett påskägg har hon sagt :) Hoppas det inte innehåller godis! Helst något tryckt på papper eller kanske något guldigt eller silvrigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback