Fnitter

Roar mig själv lite så här på morgonkvisten. Skickade nämligen ett mejl på facebook till Malin och en till som heter Ludde. För Ludde jobbar i Oslo och Malin bor ju där. Förrutom att dom båda är kompis med Malins brorsa Bjärt (och malin är t.om släkt med honom) så har dom nog inte mycket gemensamt och inte heller något intresse av att umgås. Men jag har i allafall föreslagit att dom borde ses nån gång för Mallan och möjligen även för Ludde. Efter att jag föreslagit det här har jag garvat oavbrutet i typ en timme. Men nu skickade jag i allafall ett mejl till båda där det stod typ: hur blir det nu då, skulle ni ses i Oslo eller? 
Hehehe sånt här tycker jag är superkul, att försöka tvinga folk. Får mig att minnas när Mallan och jag busringde folk och kopplade 3-samtal. Vi ringde typ Cissi Spong och sen kopplade vi ihop henne med säg Dennis. Och så satt vi helt tysta och fnittrade. Det blev väldigt mycket: Hallå:n och Hej:n och lite förundran över vad den andra ville hehehehehehehehehehehhehehehehehehheee 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback