Är med barn

Jag är supersugen på att skriva det som min notis på facebook. Men om man skriver så antar jag att folk tror att man är med barn som i barn i magen. Men jag vill ju verkligen jättejättegärna ha det här som notis för att sen kunna skriva att jag menar som i är med barn som man kan skriva Är med Mallan. Jag kanske faktiskt är med barn just i den sekunden, leker lite med en baby eller nåt. Ett alternativ är annars att först skriva den här notisen för att se hur folk reagerar och sen skriva att jag glömde ett y.
Är med Barny

Det här var ju jättetråkigt för alla utom mig som fnittrar jättemkt. Jag gillar verkligen att se hur människor reagerar på sånt här. Det är även jättekul att säga sjuka saker och bara titta på folk och se deras miner, ansiktsuttryck mm.
Men nu borde jag ta tag i saker och ting och studera!!
Jag är hemskt dålig men ganska så nöjd ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback