tjena tjena

har tillbringat några dagar i L-köping och det var fint men ännu finare är att jag har duschat varje dag i en vecka = hygieniskt. Pratade med Malibu i tele sen och efter det träffade jag Spongan vilket fick mig att tro på kärleken igen. Den senaste tiden har ju all typ av kärlek verkat idiotisk men som sagt spongan är kärleksfull och jag har ju känt kärlek till henne i många års tid och Mallan hon är ju också kärleksfull och dom här två vännerna är verkligen friends for life! Love you babygirls!!!

Apropå kärlek har jag försökt ta reda på var Sassa Sarre Sandahl håller hus och om hon möjligen ville meatas men nej det ville hon tydligen inte trots att hon befann sig i sthlm. Bitchigare än Crille?? J*vla dyssar!!

Har sms:at med Jullan också. Fantastiskt spännande! Hoppas hon kommer på min kräftskiva i helgen. Det är egentligen inte min kräftskiva för jag insåg att när jag ordnar saker så kommer ju ingen så nu har jag en liten täckmantel, det är nämligen Nils W som står som arrangör och då hoppas jag att folk dyker upp. Kom ihåg att han har en egen loge som man kan bli full i och känna sig som nån i lilla huset på prärien!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback